اگر تاکنون در موقعیتی قرار نگرفتهاید که اتومبیلتان در جاده خراب شود یا به خدمات فنی ماشین نیاز داشته باشید، احتمالاً از خود میپرسید اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، چه کار باید کرد؟ احتمالاً شمارهتلفنهایی را روی سنگها یا دیوار تونلها با عنوان «خدمات فنی ماشین» اسپری شدهاند را بارها و بارها دیدهاید. شاید تصور میکنید که این امدادهای متفرقه، گزینه خوبی برای راهاندازی دوباره ماشین در شرایط بحرانی هستند.
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۳ ایرانخودرو که از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری با ثبت چندین دستاورد مهم در راستای ارتقای رضایت مشتریان به پایان رسید.
محورهای ششگانه برنامههای ایرانخودرو در سال ۱۴۰۳ تشریح شد;
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تشریح محور برنامههای ترسیم شده برای سال ۱۴۰۳، از هدفگذاری رشد دست کم ۲۰ درصدی شمارگان تولید و کاهش ۱۲ درصدی هزینههای تمام شده محصولات در این سال خبر داد.
بازدید نوروزی عظیمی از خطوط تولید ایرانخودرو و مرکز تماس امدادخودرو ایران:
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان بازدید از خطوط تولید و مراکز ارایه خدمات به مشتریان از جمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرویی کشور در شرکت امدادخودروایران، بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.
مدیرعامل امداد خودرو ایران میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر را در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) اعلام و خاطرنشان کرد که ٧٠ الی ٧۵ درصد خدمات با نرخ مصوب در محل انجام میشود و تنها ٣٠ درصد نیاز به حمل خودرو برآورد میشود.
در هر لحظه از رانندگی بواسطه ی اشکالات محتمل فنی خودرو ممکن است به کمک نیاز داشته باشید؛ مخصوصاً وقتی در جادهها، بزرگراهها و یا مسیرهای بین شهری متوقف می شوید! در این شرایط شرکت امداد خودرو ایران با بیش از 2 دهه تجربه، آمادگی دارد در سریعترین زمان ممکن و از کوتاهترین مسیر روی نقشه، به یاری شما بیاید.
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزشدیده «هنرستان فنی و حرفهای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعهسازان طرف قرارداد این گروه صنعتی در همکاری با سازمان بهزیستی کشور خبر داد.
همزمان با دهه مبارک فجر و به منظور ارایه خدمات نوین;
با همت شرکت ساپکو و اتخاذ رویکرد تعامل مسوولانه با سازندگان و ایساکو و در راستای تامین به موقع قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش خودروها، به عنوان یکی از حوزههای موظف ساپکو در تامین قطعات، رکورد افزایش ۷۵ درصدی فروش به ایساکو از ابتدای امسال تا پایان دیماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت شد.
درپی صدور مجوز شمارهگذاری ۱۱ هزار دستگاه دناپلاس از سوی سازمان ملی استاندارد در روز گذشته، معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی ظهر امروز (چهارشنبه) از ایران خودرو بازدید کرد تا از نزدیک در جریان فرآیند تحویل خودروهای مذکور به مشتریان قرار گیرد.
معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو ضمن تقدیر از تلاشهای تیم مدیریت و کارکنان ایرانخودرو، اظهار کرد: عملکرد متعهدانه و پرانرژی مدیرعامل و ایستادگی وی در برابر فشارهای بیرونی و درونی و ناملایمات در شرایط تحریم، کاملا قابل دفاع و باعث افتخار است. ما از ایرانخودرو حمایت میکنیم تا با حداقل مشکلات مسیر فعلی ادامه یابد.
با اقدامات انجام شده در گروه صنعتی ایرانخودرو، پس از ارسال و انجام آزمون از نمونه قطعات یدکی مشمول استاندارد اجباری با محوریت محصول تارا، شرکت ایران خودرو موفق به دریافت گواهینامههای استاندارد لازم برای ورود قطعات یدکی به روسیه شد.